Friday 11 July 2014

Ja sam ja, Ron Jeremija


Tko je pojeo sijene jutros i popio Savu
tko je brljao naše smeće
tko je pao sa kruške jučer i razbio glavu
tko se boji da opet proba?


Tko vam se u čaše piša
i lupa čvrge u mraku
a tko se prepao moga oka?

Tko me dahom budi noću
u kutu sjedi i gleda
tko to ostane sve do jutra?
U čijem oku vidim tišinu
gdje riječi mrznu k'o inje
a tko to nestane kad krenem rukom?
Tko je smrdio po dimu i vinu
dok mi je čupao glavu
tko svuda viri i ne vidi ništa?

Tko je to?
Tko je to bio, djeco
?



Radi se o tajnom savetniku ministara u Vladi Srbije za spoljnje & unutrašnje odnose, tj. višem vice-ministru za rad & razne odnose. Strani špijun, sa podugačkim stažom u branši, ubačen sa zadatkom da posadi GMO jagode od kojih se pravi pussylipstick. Odma' sam ga prepozn'o po frizuri! Smatram da ovo otkriće hitno treba dojaviti patridiotskim medijima, Amfiloxiusu d' Radovichu, Matheusu von Bechkovichu i ministarstvu za kaktuse & bodljikavu prasad.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...