Monday 27 April 2015

Concrete blondes


Stanislava Pak, savetnica (N1 vesti, 20.04.2015)
- Zorana Mihajlović napada predsednika Nikolića. Ona to radi bez znanja premijera Aleksandra Vučića, jer je njen cilj pozicija premijera ili predsednika države.

Zorana Mihajlović, ministarka (N1 vesti, 24.04.2015)
- Nema sukoba između Nikolića i mene. Sukoba nema, ali meni se čini da savetnički tim pokušava da prevaziđe svoje izjave u javnosti koje nisu baš ni na najbolji način prihvaćene i zaista mislim da oni ljudi koji su prozvani, predsednik, premijer i ja, da smo tu usput iskorišćeni.


Vrlo dobro, nastavi tako.

***
Sudar naprednjaka: Kafa diže pritisak (RFE, 22.04.2015)

Borivoje Šurdilović zna dobro vezu između jutarnje kafe i pritiska.
Boris Tadić zna dobro vezu između osnivanja SNS i prosipanja kafe pred izbore, koje će potom izgubiti od tog svog čeda. Da se još jedared podsetimo želje #2 (kažiprst, za posao):

TADIĆ: Da bi ste imali čime da ispunite vesti, ja sam pred ovaj sastanak prolio kafu po svom sakou, to je srećan znak. Znači, biće sve u redu. Hvala veliko na pažnji.
DAČIĆ: Trebalo je ranije da ti prospu kafu.
TADIĆ: Nije mi niko prosuo, nego sam sam prosuo.

Kao što već rekoh: vrlo dobro vam ide to foliranje, samo nastavite tako.
- Staraćemo se!
Svi, u isti glas.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...