Monday 13 June 2016

Prestiž


- Lele, ukočih se...
- Pa dobro, Majkl, zar ti nisam rekao da ga ne tovite toliko pohvalama?! Gle kolika mu je guzica, skoro k'o glava nekog ruskog generala, ne može ni iz fotelje da ustane bez tvoje pomoći.
- Šta "ja ga tovim", sve ja! A ti, Kajle, da si ga manje tapšao po ramenima a više vukao za uši, jeste da bi porastao još duži, ali bi zato kilažu - pardon, mišićnu masu - rasporedio ravnomernije! Ne bi imao nisko težište, niti izgledao kao da se doživotno zalepio za fotelju.
- De bre ljudi, ne svađajte se. Nije mi ništa. Moša.
(izvor: stenogram jedne bubice ugrađene u kravatu ljubičanstvenog dezena)


-  A sad, narode moj - spe'takl! Saću i' obojicu dignem u stojećki stav bez da ja dignem dupe iz fotelje. Navali narode, levitacija & desnitacija em telekineza! U stvari, teleskota i teledevenporta! Ua Pajtićeva patka!!!
(izvor: Svinjformer)

***
Nema tu nikakve magije, naravno; samo još jedan susret Velikog iluzioniste sa Čupačima Ušiju, pa kako se kome zalomi da o tome izveštava sopstvenom publikumu.
A ti sedi tu gde si, dok odrasli razgovaraju. Da nisi pisnuo dok ne završimo.
I nećemo više ništa da čujemo do jula, bili smo jasni. Tišina tamo dole.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...