Thursday 25 August 2016

Peasants in the Big Shitty



Ovaj dan je tako lepljivo žut
A noć je bila baš opuštena
Krave muču naokolo
Da li je ovde sve u redu?
Beba upre prstom u mene, pita:
Mama, ko je čika sa kezom?
Sviđa ti se tako?
Ja sam samo ljakse u velikoj Sraroši

Kod mene je sve ladovina, opušteno samo tako
Mada, ako fenjer nije prave boje
Onda nema ni prave rupe
Čak ni crvene
Šta, sviđa ti se tako?
Ma daj, ne misliš valjda stvarno tako...

Beli luk im ovde čudno miriše
Sobe im pune straha
Svi su na nekoj distanci
Stalno u nekoj žurbi
Šta, tebi se to sviđa?
E, pa ja sam samo ljakse u velikoj Sraroši

The Stranglers "Peasant in the big Shitty"

Kakvi bre crni heroji, seljačine, devojke iz velikog grada itdisl... Dvojica neposvađanih foliranata su stvarni Davitelj protiv Davitelja - SNStrenglersi na kvadrat. Ne pomaže tu nikakav beli luk (čak ni kineski), samo motka.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...