Wednesday 18 January 2017

Hilfe! Rette Mich!



Na svetu nema ničeg goreg
Od prazne hotelske sobe u po noći
Kad te samoća probudi
U stranom gradu, na stare tulume sećanja
Dok sa sata sekunde kaplju
Kopna nema nigde na vidiku
Već predugo tonem
Upomoć!
Pomozi, spasi me
Spašavaj!
Kad cirka i video kasete više ne pomažu
To je ta noć
Kad te samoća probudi
Zovi me, dođi, budi kraj mene
Spasi me
Jer noć je tu, kuca na vrata
I samoća me budi
Dok sa sata sekunde kaplju
Kopna nema nigde na vidiku
Već predugo se davim
Upomoć!
Pomozi, spasi me
Pomagaj!
Spašavaj!


Nena "Rette Mich"
(Fragezeichen, 1984)

Pa kud baš osamdesčetvte, usred Vođinog puberteta, lebac vam se švapski kis'o ogadio!
Btw. jel' u Davosu pričaju nemački ili švajcarski?

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...