Saturday 9 December 2017

"Mi" iz našeg sokaka


A good cop / bad cop Saturday morning story:


Zvono. SNSekta pred vratima.
- Dobro jutro, mi radimo anketu... (sama, a govori "mi")
- Kakvu anketu?
- Pa za potrebe SNS za izbore, znate da su izbori 24. dec...
- Da, pa?
- Da li ćete da glasate za SNS?
- Šta te to briga.
- Pa da vas upišem...
- Ne možeš ti mene nigde da upišeš, sram te bilo.
- Pa ne, mi radimo anketu, da znamo.
- Ne znate vi ništa.
- Pa, ali... da li ćete da izađete na izbore?
- Da, da glasam protiv vaše bande.
- Ali...
Onda na scenu stupa Ema.
- Jao dušo, pa to si ti, hajde uđi. (poznaje "jadnicu", radi u Domu zdravlja)
- Pa ne, moram da radim anketu...
- Ma mani te gluposti, šta ti to treba, hajde svrati na kafu.
- Ne, ne, moram da idem...
- 'Ajde onda, idi.


"Mi"...
Jbo vas Zamjatin, bando depresonalizovana. Za takve se ne glasa ni mrtav, kakvo bre crno "goth" glasanje za kradikale.
Hm.
Mrtav.
Crno.
Goth.
Umalo da napraviš geg, Sofronije.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...